Thursday, May 17, 2012

純粹是個對話分享


我要分享一個讓我覺得很可笑的對話。
-----------
事情是這樣的。A客人去做facial ,無奈約的時間出了差錯要讓A白等20分鐘,B女士(facial中心工作人員)一點要道歉的意思都沒有。

B: 因為你遲到啊,頭先以為你唔黎,所以就俾左間房人地……
A: 你唔喺話7.45既咩
B: 邊有啊,我話7.30……
A: ……………………
然後五分鐘時間還發生了一些無奈的小插曲。
B: 你喺唔喺做野做到遲左啦
A: 唔喺,因為你話7.45先有位
B: 喺呀但喺我話幫你安7.30可以上黎
A: 但喺你話7.30喺上黎作住先咁我不如就去食啲野
很好。B還是不想承認說讓A客人久等她自己有責任。
B: 哇,你塊面好污濁好污濁啊……你知唔知架。
A: 知呀
B: 下,你知架。有冇人同你講過你塊面有好多暗粒架……
A: …………
B: 有冇啊…………
A: …………
B: 哇你塊面真喺好污濁好污濁。我真喺好耐都冇見過有客好似你塊面咁污濁架啦。
A: …………
B: 你喺咪成日游水架
A: 唔喺
B: 咁你天生就咁黑架?
A: 應該喺掛
B: 好似我咁黑皮膚?你喺咪全身都好黑架?
A: ……………………唔知wo
B: 咁你平時鐘唔鍾意做戶外活動?
A: 都鐘意
B: 咁會做咩戶外活動啊
A: 行下山咯
B: 哦,姐喺放假就會行下山咁既。咁你一個月行幾次山啊?
A: …………………………
B: 你幾歲啊
A: 24
B: 你喺咪由細到大都喺生咁多毛毛家
A: 喺呀
B: 哇你個額頭好多毛毛wo。你個嘴唇上面都好多毛毛仔渦。
A: ………………
B: 因為你有咁多毛毛呢,就會令到你塊面有好多暗瘡。…………………………(接著一堆暗瘡來源的解釋)………………唔怪得啦你塊面咁污濁。你知唔知架
A: ………………
B: 你喺米野好耐啦?
A: 晏唔喺好耐姐
B: 咁喺米有一年啊?
A: 未一年
B: 你做邊行家
A: 會計
B: ……咁叻既你?你原來咁叻架?
A: ……………………都唔喺既。
B: 做會計要好叻先做到家渦
A: ……………………
B: 咁你一個月喺米有賺2萬蚊架
A: 梗喺冇啦
B: 下,你地唔系賺好多架咩?
A: 冇啊
B: 我以為你地賺好多既添。咁喺米萬幾蚊啊……
A: 喺呀
B: 我唔知呀嗎所以米問下咯。咁你不如轉過黎做美容師呀,我地都喺賺萬幾蚊一個月。哇,你地賺咁少架咋,我一定唔會俾我個女讀大學。
A: ………………………………………………………………………………
B: 其實你喺咪唔喺香港人
A: 喺呀
B: 咁你喺咩人
A: 馬來西亞人
B: 咁你喺咪mix黎架
A: 唔喺
B: ……你喺果邊住?
A: (OS: What kind of stupid question is this) 之前喺呀。
B: 你幾時過黎架
A: 三年前左右
B: 你過黎讀書?
A: 喺呀
B: 點解會撿黎香港既?你好中意香港咩?
A: 都喺黎讀書姐
B: 我去過馬來西亞一次,我去完之後真喺覺得果度好悶。去過之後我同自己講我一定唔會再去果度
A: !!!???
B: 喺真架。你以為我整估你啊。你知唔知架?
A: errr………………
B: 咁你讀完書之後就喺度做野?
A: 喺呀
B: 點解留喺香港既?
A: 都喺做野姐
B: 咁你唔諗住返去啦?
A: 都會架
B: 你自己一個人黎呀?你屋企人喺果度?
A: 喺呀
B: 咁佢地咪好掛住你咯
A: 喺呀
B: 咁你掛唔掛住佢地呀
A: 梗喺啦
B: 哈哈哈。你話梗喺添………………
A: =____________________________________=
B: 咁你覺唔覺得香港好好啊?
A: …………
B: 至少冇咁悶啦喺嘛……
A: ……………………
B: 喺唔喺呀……你唔覺得咩?
A: 屋企好啲
B: 哎呀,你塊面真喺好污濁,我一定要幫你整一整啊。你呢啲毛毛咧,有冇人同你講過架?
A: ………… (lazy mode)
B: 下,你知唔知架?
A: 知呀
B: 咁喺啲朋友同你講要整走佢?
A: 唔喺,都喺知有姐
B: 咁你自己識唔識點樣整走佢
A: 唔識
B: XXXX (極力推薦product中,around 4 minutes
A: …………………… (sleepy mode, wanna shut her up mode)
B: 但喺你喺咪都會嫌貴呀
A: 
B: 有冇話一個月可以俾幾錢做美容
A: 
B: 一個月幾百蚊都唔得?
A: 唔得
B: 譬如話,一個月300蚊咧?你覺得貴?
A: 
B: 200幾呢?
A: 都貴
B: 百幾蚊都唔得?
A: 唔得
B: 你駛唔駛俾家用
A: 
B: 咁你宜家自己一個人住?
A: friend一起
B: 幾多個人
A: 3
B: 咁你租喺米好貴
A: 喺呀
B: 你租邊度
A: 旺角
B: 旺角租都貴?一個月幾錢租?
A: 9千一萬度啦
B: 哇咁米一人要3000幾蚊?
A: …………
B: 勿怪之得啦。你一個月賺78千蚊咁少,應該都唔捨得買療程去毛毛啦
A: 喺呀
B: 你快啲賺多啲錢啦,做多啲part time
A: …………………………
B: 你咁樣落去唔得架。你其實都想改善架啦喺嘛?
A: …………
B: 喺唔喺架?
A: 冇諗過
B: 你喺咪有時聽唔到我講咩架
A: ……
B: 聽唔明喺嗎?
A: err………………OS: 唔想理你姐=.=
B: 你地講英文喺米好叻架
A: ok
B: 喺咩?你地唔喺都喺講英文架咩?
A: 都唔喺架
B: 咁你平時講咩啊
A: 睇情況啦
B: 哈哈。咁同屋企人咧?
A: 普通話咯
B: 真喺??馬來西亞人都識講普通話架咩?
A: 唔喺既
B: 咁你喺邊度學家?
A: 學校咯……
B: ……咁所以你聽普通話反而就好啲?
A: …………
--------------------------
以上就是不只可笑也很膚淺的對話。當然,認識我的話當然知道那個很無奈的A君就是本人。之後其實還有一些無奈插曲但我不想說了。寫到這裡都已經是MS Word第七面了,全都發生在少過1小時以內。
更無奈的是,還有七次,我要來這裡做facial。

已經不是第一次了,被人這樣踐踏或說下去。啊,不可以這麼說。才不會被那麼low-b的傢伙踐踏。我只是純粹很無奈很想叫她收聲。然後心裡狂暴粗。但我沒什麼氣,可能已經放棄了這裡的人的思維,所以也不覺得有什麽值得氣的了。

哈。


6 comments:

  1. U have tremendous patience.
    I would've have her pwned at 你喺咪全身都好黑架?

    complain to management... will it work?

    ReplyDelete
  2. Well I hate to say this but yeah, I'm used to it. It's just how they behave and they don't think there's any problem about it. And amazingly, I think HK people accept such mean criticisms and I guess it does work in 刺激-ing people to buy more products.

    NAH...I think she's sorta the biggest in that shop.
    LOLLLLLLLZZZZZ.

    ReplyDelete
  3. I had a similar experience before, at the end I started to make up stuff and talk crap to her... Driving the conversation to other topics like cars, holidays, politics

    ReplyDelete
  4. Vinky...wow... Haha, I was just too lazy to talk to her and I give false info all the while towards the end of the conversation ;)

    ReplyDelete
  5. @@
    is she still hiring people?

    ReplyDelete
  6. I have no clue. You are...?

    ReplyDelete